Kolejna ³ata.

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Wto, 23 Lut 1999, 21:28:15 CET

On Mon, 22 Feb 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
[...]
> Dodanie ksh jako base shella nie jest głupie ze względu na możliwość
> zmieniejszenia base systemu. Faktem jest, że wtedy skrypty sh pozostaną
> sh, a te które używają namiętnie bash ext będzie można przerobić bąć na
> standard bąć zmienić im pierwszą linijkę na "#!/bin/bash" i wtedy jawnie
> będzie widać, że jest to ewidentnie bash skrypt, a nie "sh like".
A co jak juz napisalem z $"xxx"?
Może rc-scripts będące w PLD nie korzystają z niego, tego nie wiem bo ich
nie pisałem. Ale na przykład adduser będący w base wymaga basha i szczerze
mówiąc - może działa (poza gettextem) ale ja gwarantuję że działa z
bashem. Pisać będę w bashu jak ktoś chce niech to adaptuje dla jego
okrojonych wersji, w każdym razie ja nie gwarantuję, że adduser jest
kompatybilny z ksh.

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project