Kolejna łata.

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 22 Lut 1999, 21:23:57 CET

On Mon, 22 Feb 1999, Jacek Konieczny wrote:

> Widzę tu ostatnio na liście wysiłki, aby nasze rc-scripts były
> kompatybilne z innymi systemami/shellami itp.
> Po co? Skoro one są tylko dla PLD. Tu należy jak najbardziej wykożystać
> to co mamy.
> Również pomysł wykożystania ksh zamiast bash mi się nie podoba.
> Większość z nas długo uczyła się wszystkich trików, które umożliwia
> bash. I czemu mamy z nich rezygnować. Nie sądze, żeby zmana shella
> widocznie przyspieszyła pracę systemu. Bash i tak musi być, bo zawsze
> jakiś użytkownik zechce (jakiś niewdzięcznik, jak np. ja).
Dodam że jedną z zalet PLD ma być jej łatwość do przystosowania do różnych
języków... a w ksh nie znalazłem odpowiednika bashowego $"blah blah"

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project