Historia pewnego suid root .. i pierwszy pomysł na finał opowiadania

Śro, 24 Lut 1999, 00:02:05 CET

On Tue, 23 Feb 1999, Marek Obuchowicz wrote:

> On Tue, 23 Feb 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
>
> [...]

> Tia... a ja po każdym upgrade dziwię się że mi pół systemu nie działa -
> czyli na przykład ppp czy mount...

Dobra to jeszcze raz pytanie: czy ktoś widzi jakieś względy przeciw temu
suidowi lub jakąś jeszcze inną możliwość ominięcia skutków jego obecnej
niebytności ?

Proponowałbym w takiej sytuacji jak powyższ powiedzmy trzy dni karencji. W
razie pojawienia się nowych faktów do przemyślenia owe trzy dni miałby być
liczone od nowa. Takie wejście z poślizgiem spornej zmiany miałby służyć
odsianiu na wstępie emocji przy tym wszystkim.

Potem w razie braku argumentów przeciw proponujący jakąś zmianę sam ją
wprowadza do CVS i przy następnej okazji raportowania nowości o ile pakiet
przezemnie czy Wojtka zostanie zrobiony pakiet z modyfikacją wchodzi do
użytku.

W tym tygodniu w piątek zamierzam rozpocząć cykliczne ogłaszanie tego co
danego tygodnia się urodziło na pld-cvs-announce-list.
Jutro najprawdopodobniej skonczę przenoszenie CVS repo na nową maszynkę i
już całość nie będzie na chroot więc CVS notify na pld-cvs-announce-list
już będzie wreszcie działać.