Historia pewnego suid root .. i pierwszy pomysł na finał opowiadania

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Wto, 23 Lut 1999, 21:41:16 CET

On Tue, 23 Feb 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

[...]
> A patrząc jeszcze na to wszystko od strony obecnej RH formy pakietu ppp to
> brak tego suida ładnie dezorganizuje pracę PPPdajni w sytuacji kiedy
> upgrade zostanie wykonany automatycznie lub przy ręcznym upgrade gdy admin
> zapomni wykonac korektę (z tego co słyszę także od innych znajomych to
> jest to nagminne :>.
>
> Tak czy inaczej chyba nie widzę rzeczywiście powodów do zaaplikowania
> jednego suida ięcej.
Tia... a ja po każdym upgrade dziwię się że mi pół systemu nie działa -
czyli na przykład ppp czy mount...

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project