Problem z RPM

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 23 Lut 1999, 16:50:49 CET

Cze,

Za pierwszym razem się udało - kopia packages.rpm, zainstalowanie
nowego RPM'a, --initdb,  powrót packages.rpm i --rebuilddb.
Wszystko poszło ładnie.

Dzisiaj chciałem sobie do PLD upgrade-nąć domowy komputerek. Robię to
samo i Qpa.  Twierdzi, że nie może jakiegoś pakietu z fileindex.rpm wstawić.
Przestraszyłem się, że zepsuła mi się baza packages.rpm, ale
zainstalowałem starego RPM'a, rpm --rebuildb i działa.

Co jest? Czyżby nie tylko  indeksy były niekompatybilne? Jest na to
jakaś rada? Przecież nie mogę zostać na wieki ze starym RPMem.

Pozdrowienia,
          Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !