SSH i RSAREF

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 23 Lut 1999, 16:53:32 CET

Cze,

Musi SSH w PLD być skompilowane z RSAREF? Nie znam się na tych kruczkach
prawnych, ale wiem, że RSAREF nie obsługuje dużych kluczy i nie pozwala
mi się zalogować na uczelnany server.  Więc musiałem wrócić do SSH z
redhat-crypto (international).

Ktoś już kiedyś o tym wspominał, ale problem wciąż istnieje.

Pozdrowienia,
        Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !