pam-0.66-3d.src.rpm

Jarek Druzd raven w irc.pl
Śro, 24 Lut 1999, 09:02:08 CET

On Sat, 13 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> No tez tak zupelnie bez limitow to nie za bardzo ... Moze jakis list do
> roota po instalacji czy ~/.todo na konsole po zalogowaniu ?

Domyslnie powinnien wedlug mnie byc zmienijszony limit na procesy, bo
mozna latwo powiesic system prostym programikiem bazujacym na instrukcji
fork(), co by swiadczylo ze security nie jest jego mocna strona w
niektorych przypadkach ;)

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [voice talk: +48 (091) 4-534-932]
  __ (o_o)  mailto: raven w irc.pl [http://www.satan.eu.org/~raven]