pam-0.66-3d.src.rpm

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Sob, 13 Lut 1999, 11:43:15 CET

On Sat, 13 Feb 1999, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> ja zdecydowanie jestem za stalinowskim rozwiazaniem.
>
> teraz dzieci w 14lo.wroc.pl (przepraszam wszystkich licealistow ;-)
> zaczely sie u mnie bawic rozpieprzaniem systemu wlasnie poprzez
> naruszanie dobrego serca roota co do lagodnych limitow.
>
> zaproponowany przez wojtka pomysl wydaje mi sie dobry.

No nie chodzi mi w tym wypadku o "Nazzi features'y" lecz o to aby po
instalacji PLD bylo stabilne -- tzn. zeby nawet domowy
niezaawansowany uzytkownik, po uruchomieniu dowolej 'bombonierki' zlapanej
na irc-u czy w interku nie (za)meczyl nieswiadomie swojego Linuszka,
owszem z proponowanym rozwiazaniem powinna isc duza akcja propagandowa np.
w postaci ~/.todo ... do poczytania i wyjasnienia kilku spraw ...

Wyrabiajmy sobie IMHO marke...
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin