Kolejna ³ata.

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Śro, 24 Lut 1999, 10:33:49 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

Widzę jeszcze jeden jedyny problem, jakim jest poprawne dostosowanie
/etc/profile do możliwych różnych shell-i. Widziałem jak to się robi
pod Solarisem i mam to już w domu gotowe. Jeśli więc ktoś
chciałby zerknąć na mój profile i odpowiednio dopasować to co jest

Nie trzeba oglądać aż Solarisa...
Na slacku /etc/profile jest ładnie przygotowane na różne shelle (poza tcsh
oczywiście).

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |