Kolejna ³ata.

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Śro, 24 Lut 1999, 22:01:47 CET

On Wed, 24 Feb 1999, Jacek Osiecki wrote:

> Tomasz Kłoczko wrote:
>
> Widzę jeszcze jeden jedyny problem, jakim jest poprawne dostosowanie
> /etc/profile do możliwych różnych shell-i. Widziałem jak to się robi
> pod Solarisem i mam to już w domu gotowe. Jeśli więc ktoś
> chciałby zerknąć na mój profile i odpowiednio dopasować to co jest
>
> Nie trzeba oglądać aż Solarisa...
> Na slacku /etc/profile jest ładnie przygotowane na różne shelle (poza tcsh
> oczywiście).
Zaraz zaraz... profile odpowiada za limity, ustawienia zmiennych
środowiskowych i aliasów. A jeżeli zrobi się (przykład!) profile w bashhu
i wyexportuje kilka zmienjnych, ustawi limity i utworzy aliasy to czy po
odpaleniu tcsh te rzeczy przepadną (aliasów pewien nie jestem)?

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project