vim

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Śro, 24 Lut 1999, 11:18:58 CET

Artur Frysiak wrote:
> [wtorek, 23 luty 1999], Wojciech Slusarczyk napisa³(a):

> OK. Ale "co¶ pod X" dostanie Obsoletes: vim-ncurses poniewa¿ to "co¶ pod X"
> dzia³a równie dobrze na konsoli.

I oczywiscie vim+athena prosze koniecznie przemianowac na
vim+masochizm albo usunac. Interfejs ten nie jest pieszczony
i w zwiazku z tym jest najgorzej dopracowanym interfejsem GUI
w vim-ie.
Ze wzgledu na obszerniejszy zakres funkcjonalnosci,
radze preferowac vim+gtk (toolbar, fontselecter, session
list manager itp...). Bilioteki gtk sa tak czy siak
potrzebne narzedziom administrcyjnym systemu, natomiast
bez lesstif-a/motif-a mozna sie objesc. Poza tym GTK+ jest
jakosciowo lepsze pod wzgledem stabilnosci samej biblioteki
od lesstif-a. (To ze lesstif jest znacznie starszym
projektem nie jest tu akurat miarodajne.) No i oczywiscie
rowniez poniewaz interfejs GTK+ w vim-ie to moje dzielo, ale to
chyba jest jednak najmniej miarodajne :-).

--Marcin