CVS

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 23 Lut 1999, 16:56:36 CET

Cze,

Wciąż się zabieram za to KDE. Ściągnąłem już spece z CVS. Ale chciałbym
ściągnąć też część źródeł (przede wszystkim patche). Ale "cvs checkout
SOURCES" to nie na mój modem. Jest jakiś sposób aby ściągnąć tylko
konkretne pliki z CVS?

I druga sprawa, jak dostać prawo zapisu do CVS. Pisałem do Kloczka, ale
nie dostałem odpowiedzi (i tak sukces, że się poczta nie odbiła). Bo
chyba powinienem tam wrzucić spece jak coś wypłodzę.

Pozdrowienia,
         Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !