Historia pewnego suid root .. i pierwszy pomysł na finał opowiadania

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 24 Lut 1999, 11:56:31 CET

On Wed, 24 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

>   If you wish to control the pppd access to a select group of people,
>   then make the pppd process owned by the group and do not permit all
>   others to run the program.
>

> Wojtek jeszcze raz .. w tym wypadku chodzi o to, że ten akurat suid i tak
> jest potrzebny na hostach dostrępowych, a na pozostałych nie będzie miał
> znaczenia.

Ja poprosze kogos 'adekwatnego' aby przedstawil jak to u niego na maszynie
dostepowej wyglada i czy faktycznie nie ma innej mozliwosci jak stawianie
suida -- jezeli nie ma to bedziemy zmuszeni ustawic jezeli jest to
przechodzimy na 'inna' metode...

PS Jak mowilem nie uzywam wiec nie wiem...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin