Historia pewnego suid root .. i pierwszy pomysł na finał opowiadania

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Śro, 24 Lut 1999, 15:48:46 CET

[środa, 24 luty 1999], Wojciech Slusarczyk napisał(a):

> On Wed, 24 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:
>
> Ja poprosze kogos 'adekwatnego' aby przedstawil jak to u niego na maszynie
> dostepowej wyglada i czy faktycznie nie ma innej mozliwosci jak stawianie
> suida -- jezeli nie ma to bedziemy zmuszeni ustawic jezeli jest to
> przechodzimy na 'inna' metode...

U siebie mam serwer dostępowy i męczyłem się kilka godzin, aby uruchomić
serwer bez suida i niestety nie znalazłem innej metody.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl