Jestem tu nowy

Pawel Gajda pagaj w lo13.univ.szczecin.pl
Śro, 24 Lut 1999, 11:33:08 CET

[środa, 24 luty 1999], Jacek Rzęsista napisał(a):

> Witam wszystkich :-)
> Jestem tu nowy i chciałbym się przyłączyc (w miarę sił i umiejętności)
> do prac nad PLD. Na początek chciałbym się dowiedzieć, czym mógłbym się
> zająć. Mała podpowiedź: znam angielski (powiedzmy, że dobrze - zwłaszcza
> ten techniczno-informatyczno-elektroniczny), ostatnio próbuję swoich sił
> w tworzeniu rpm-ów.
> Pozdrawiam wszystkich i czekam na propozycje
> Jasio.

A może by tak angielska wesja stron PLD?  Ja nie czuję się na
siłach, a reklama za granicą też by się przydała.  Chyba, że
stawiamy tylko na polskiego użytkownika.
No i być może angielskie komunikaty do instaltora?

--
Paweł Gajda