Jestem tu nowy

Czw, 25 Lut 1999, 00:47:46 CET

On Wed, 24 Feb 1999, Jacek Rzęsista wrote:

> Witam wszystkich :-)
> Jestem tu nowy i chciałbym się przyłączyc (w miarę sił i umiejętności)
> do prac nad PLD. Na początek chciałbym się dowiedzieć, czym mógłbym się
> zająć. Mała podpowiedź: znam angielski (powiedzmy, że dobrze - zwłaszcza
> ten techniczno-informatyczno-elektroniczny), ostatnio próbuję swoich sił
> w tworzeniu rpm-ów.
> Pozdrawiam wszystkich i czekam na propozycje

Cięzko powiedzieć od czego mógłbys zacząć .. spróbuj się jednak pzrez
pewien czas porozglądać .. napewno znajdziesz coś dla siebie.

Do pracy z CVS musisz podesłać swoje dane potrzebne do założenia konta.

Swoją drogą prośba do postnmastera żeby w liście powitalnym dostarczanym
po zapisaniu się na pld-list była informacja o tym gdzie i co należy na
taką ewentualność dostarczyć.