mount/umount i suidy

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Czw, 25 Lut 1999, 11:38:26 CET

On Wed, 24 Feb 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Inna metoda jest: 666 na /dev/fd[0-9] :-) i mtools.
> A na CD-ROM to jest amd. Ktory chyba tez i z fd dziala.

> O wiele bardziej bezpieczne.

Chyba zrobię 666 na /dev/fd0 i /dev/hdd :)
Jakoś mam uraz do automounterów po tym, jak co drugie użycie dyskietki linux
wieszał się na amen :)

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |