Opóźniony start X-ów?

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Czw, 25 Lut 1999, 19:33:32 CET

Witam!

Odnotowałem w PLD coś dziwnego, czego powodów nie jestem w stanie znaleźć...

Gdy z usera od razu po starcie systemu odpalam X-y, wszystko jest w
porządku. Działa jak złoto...

Gdy natomiast wyjdę z X-ów i jeszcze raz uruchomię startx, to polecenia
umieszczone w ~/.xsession uruchamiają się dopiero po 15 sekundach.
W tym czasie na konsoli wygląda to tak:

[...]
(--) SVGA: XAA: Using 8 128x128 areas for pixmap caching
(--) SVGA: XAA: Caching tiles and non-transparent stipples
(--) SVGA: XAA: Horizontal and vertical lines and segments

(tutaj wisi te kilkanaście sekund)

access control enabled, only authorized clients can connect

Czyli tak jakby przez ten czas Xserver myślał nad czymś (czym?) związanym z
xauth (?)
Logi systemowe są czyste - żadnych śladów...

Czy ktoś oprócz mnie się spotkał z czymś takim?

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |