bug w chkconfig ?

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Pią, 26 Lut 1999, 11:13:29 CET

On Fri, 26 Feb 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> [root w linstar /root]# chkconfig --list squid
> squid 0:off 1:off 2:off 3:off 4:off 5:off 6:off
> [root w linstar /root]# chkconfig --add squid
> [root w linstar /root]# chkconfig --list squid
> squid 0:off 1:off 2:off 3:off 4:off 5:off 6:off
> [root w linstar /root]# grep chkconfig /etc/rc.d/init.d/squid
> # chkconfig: 234 90 25
> [root w linstar /root]# rpm -q chkconfig
> chkconfig-0.9.5-3d
> [root w linstar /root]#
>
> Samo mówi za siebie ... (ostatnio przez to po upgreadzie pakietów sporo
> serwisów mi nie startuje bo są wyłączone i muszę ręcznie dodawać)

Też to miałem. Chkconfig głupieje jak już coś siedzi na tym numerku
co ma włożyć, czyli w tym wypadku na 90-tym. O ile w ramach pakietów
dystrybucyjnych można postarać się zapanować nad numerkami, żeby się
nie powielały, to third-party mają problem.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71