bug w chkconfig ?

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pią, 26 Lut 1999, 12:04:46 CET

[piątek, 26 luty 1999], Konrad Stepien napisał(a):

> Też to miałem. Chkconfig głupieje jak już coś siedzi na tym numerku
> co ma włożyć, czyli w tym wypadku na 90-tym. O ile w ramach pakietów
> dystrybucyjnych można postarać się zapanować nad numerkami, żeby się
> nie powielały, to third-party mają problem.
Z tego co zauważyłem to nie podobają mu się wpisy typu - xx yy (np. - 10 20)
ale jak wpis jest ok (np. 234 10 20) to zadziała dobrze tylko gdy zrobię
chkconfig --del usluga
chkconfig --add usluga

--
\  _  \ \  \   \    \   arkadiusz miśkiewicz http://www.misiek.eu.org