postfix

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Sob, 27 Lut 1999, 17:15:00 CET

[sobota, 27 luty 1999], Sergiusz Pawlowicz napisał(a):

> a ja bym w ogole proponowal, zebysmy zrezygnowlai z /var/spool/mail.
> trzeba bedzie przerobic procmaila, i all mua`s. malo roboty, a efekt
> rewelacyjny.
Gdybyśmy chcieli maile w $HOME to procmaila trzeba by przerabiać ale
przerabianie mua ? - po co skoro wszystkie da się przystosować na poziomie
plików konfiguracyjnych lub zmiennych powłoki ?

Pozatym nie każdy mailer korzysta z procmaila ... zmailer np. defaultowo ma
swojego lokalnego dostarczyciela poczty (oczywiście można mu kazać używać
procmaila ale nie każdy admin będzie tego chciał). Do rzeróbki musiały by
polecieć także imap, wszystkie demony pop3 i licho wie co jeszcze.

IMHO duuuuzzzzzzo roboty ... Oczywiście w okresie przejściowym można by zrobić
symlinki /var/spool/mail/$USER -> home_usera/Mailbox ale ...

--
\  _  \ \  \   \    \   arkadiusz miśkiewicz http://www.misiek.eu.org
/__/    /____/ /____/     misiek w pld.org.pl             cron w irc.pl
http://www.pld.org.pl          *polish linux distribution team*