postfix

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Sob, 27 Lut 1999, 18:58:32 CET

On Sat, 27 Feb 1999, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> a ja bym w ogole proponowal, zebysmy zrezygnowlai z /var/spool/mail.
> trzeba bedzie przerobic procmaila, i all mua`s. malo roboty, a efekt
> rewelacyjny.

IMHO nie sadze rzeby to byly rewelacyjne, jak bede mial maile w homie bede
musial pilnowac zeby bylo zawsze miece na nowa poczte w homie, a tak taje
sobie /var/spool mail na nowa partycje i czesc. wiekszosc userii
zwlaszacza na providerskich hostach ma tylko poczte, nie musza miec nawet
swojego home'a a cala poczte i tak im pop sciaga przy polaczeniu.
A jak ktos ma konto z bashem, to od razu dostaje .procmailrc ktory mu
przesuwa poczte z /var/spool/mail do /home/user/mail/mbox (to pod katem
pine'a). Efekt jest taki ze nikt mi ne placze ze mu nie doszla poczta czy
ze mu ucielo list w polowie.

> --
> http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212

Grzegorz Stanislawski