Po instalacji Tornada

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Sob, 2 Sty 1999, 15:37:18 CET

On Sat, 2 Jan 1999, Michal Kuratczyk wrote:

> 1. Ogonki+ramki udało mi się uzyskać dopiero po doinstalowaniu iso02grf.psf
> (wyciągniętego z iso2console). Jak to zrobić dostępnymi w PLD środkami?

Prawde mowiac tez uzywam tego fontu, mimo iz fonts+console-tools mialy
zaltwic sprawe robali... Najpradopodobniej dorzuce ten font jako
defaultowy i dostawie do pakietu fonty...

> 2. Przy starcie X dostaję:
> Fatal server error:
> could not open default font 'fixed'
> Skąd go wziąć?

Dziwne ... nie ma tego w XF86Config .. jakies 'xf86config' czy cos moze by
sie przydalo uruchomic przed wystartowaniem X'ow...
W X'ach jest maly blad tzn XF86Config jest w katalogu /usr/X11R6/lib/X11
a powinien byc w /etc/X11 a w tamtym tylko link do niego.

> 3. 'sendmail -q' powoduje "operating system error". Czemu?

Cos z jajkiem nie tak...? Przekompilowales nowe po instalacji ?

> 4. Plik konfiguracyjny slrnpull.conf ma niepotrzebnie prawo wykonywania.
Idzie do poprawki ..

> 5. m4 gryzie się z a2ps:
> rpm -ivh m4-1.4n-2d.i386.rpm
> /usr/info/dir.gz conflicts with file from a2ps-4.10.4-3d
O qrde ... tez do poprawki

> 6. Nie ma fetchmaila! Czym ja mam pocztę sciągać?
Nie jest to cos o wysokim priorytecie, zatem nalezy go chwilowo samemu
sobie przekompilowac, jak wymienie uszkodzony kontroler to za jednym
zamachem tepoprawki zrobie i dorobie fetchmaila.

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin