Po instalacji Tornada

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Sob, 2 Sty 1999, 15:50:53 CET

[sobota, 02 styczeń 1999], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> Prawde mowiac tez uzywam tego fontu, mimo iz fonts+console-tools mialy
> zaltwic sprawe robali... Najpradopodobniej dorzuce ten font jako
> defaultowy i dostawie do pakietu fonty...
Eeeeeeee. Fonty Marcina są ekstra. Nie widzę sensu wrzucania iso02grf.psf z
iso2console tylko dlatego, że nie umiecie sobie ustawić fontów z pakietu
fonty.

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +