Po instalacji Tornada

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Sob, 2 Sty 1999, 16:17:58 CET

On Sat, 2 Jan 1999, Michal Kuratczyk wrote:

> Było uruchamiane, ale to niczego nie zmienia.

Pokaz dokladnie jaki komunikat wywala i wypiske ze strace'a.

> Tak 2.2pre1. Tymczasowo wziąłem na chama smaila z RH i działa.

Mam sendmaila na 3 maszynach i roznych jajkach i chodza jak
brzytwa... Dawaj starce + dokladnie to co mowi 'sendmail -q'
(zakladam, ze ipv6 masz wkompilowane w jajko...)

> Ja Ci dam niski priorytet ;>. Niektórzy tu muszą się przez ppp męczyć...

Bedzie najpozniej w poniedzialek po poludniu... (chyba ze sklepy beda
pozamykane ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin