Po instalacji Tornada

Michal Kuratczyk kurkens w polbox.com
Sob, 2 Sty 1999, 18:44:23 CET

[sobota, 02 styczeń 1999], Arkadiusz Miśkiewicz napisał(a):
> Ciekawe. Ja używam tych fontów w trybie txt gdzie konsola jest
> 100x37 (a nie jak standardowo 80x35) i obraz jest ostry (wogóle super).
> Może kopie się tylko u Ciebie ...
Nie tylko. Mam podobne objawy jak Wojtek. Poza tym:
1. W mutt'cie nie ma ogonków zarówno przy pl jak i pl_PL (przy iso02grf
   można je osiągnąć dając pl_PL)
2. Nie ma ogonków w slrn.

<no offence Qrczak>iso02grf.psf powinno być fontem dmyślnym.
							   ^
			Ta kropka oznacza koniec dyskusji na ten temat ;>

--
Michał Kuratczyk