Po instalacji Tornada

Marcin Korzonek mkorz w shadow.eu.org
Nie, 3 Sty 1999, 12:49:01 CET

[sobota, 02 styczeń 1999], Michal Kuratczyk napisał:
> Nie tylko. Mam podobne objawy jak Wojtek. Poza tym:
> 1. W mutt'cie nie ma ogonków zarówno przy pl jak i pl_PL (przy iso02grf
>    można je osiągnąć dając pl_PL)

> 2. Nie ma ogonków w slrn.

Hę?

mutt-0.95-2d
slrn-0.9.5.4-1d

_ŻADNYCH_ problemów z ogonkami

LANG=pl_PL
reszta pakietów --> PLD-devel prerelease bez poprawek.

Też miałem na początku kłopoty z poprawnym ustawieniem fontów, ale
pomogły rady Arka i teraz wtykam fonty Qrczaka, gdzie tylko mogę.

Ja byłbym za ustawieniem fontu iso02graf jako fontu domyślnego -- dzięki
temu PLD będzie się wyróżniał ładnym akcentem spośród innych
dystrybucji. Ewentualnie można dołożyć wybór fontu do instalatora.

> <no offence Qrczak>iso02grf.psf powinno być fontem dmyślnym.

OK. Niech iso02grf.psf zostanie _dmyślnym_ a iso02graf domyślnym ;)

> 			Ta kropka oznacza koniec dyskusji na ten temat ;>

lekko spóźnione pozdrowienia noworoczne,
--
   Marcin Korzonek
   mkorz w shadow.eu.org