fetchmail.pot

Sob, 2 Sty 1999, 19:32:04 CET

On Sat, 2 Jan 1999, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> hejus, wqrwilem sie.
> fetchmaila tlumaczy pawel krawczyk, wiec moze jego bys sie pytal?
> pld-list nie jest listą tłumaczy !!!!!!!!!!!!!
>
> bardzo prosze o kontakt w takich sprawach z pl w li.org !!!

Bardzo przepraszam ale nie mam kontaktu z pl w li.org, a w źródłach
fetchmaila nic nie ma na temat tego, że Paweł coś tłumaczy.

kloczek
PS. Czyli rozumiem, że fetchamil jest w obróbce i oferta jest nie
aktualna ?
PS2. Na przyszłość przy kolejnych "ofertach" mogę zrobić Cc na pl w li.org,
o ile można tam wysyłać bez zapisywania się.