fetchmail.pot

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Sob, 2 Sty 1999, 20:44:24 CET

On sob, sty 02, 1999 at 07:32:04 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Bardzo przepraszam ale nie mam kontaktu z pl w li.org, a w źródłach
> fetchmaila nic nie ma na temat tego, że Paweł coś tłumaczy.
>
> PS. Czyli rozumiem, że fetchamil jest w obróbce i oferta jest nie
> aktualna ?

wiecej powiem, przetlumaczyl.
http://ceti.com.pl/~kravietz/ <---costam tlumaczenia.

> PS2. Na przyszłość przy kolejnych "ofertach" mogę zrobić Cc na pl w li.org,
> o ile można tam wysyłać bez zapisywania się.

mozna. ale tak naprawde to trzebaby na stronach PLD umiescic linka do
stron kravietz`a o tlumaczeniach, bo juz raz tlumaczylismy to samo...

--
http://www.arch.pwr.wroc.pl/~ser/