Po instalacji Tornada (dłłłuugie)

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Sob, 2 Sty 1999, 20:27:16 CET

On Sat, 2 Jan 1999, Michal Kuratczyk wrote:

> BTW Dlaczego pisze 2.1.129 [i586]? To są dane maszyny, na której były
> kompilowane? Zrekompilować będę mógł dopiero dzisiaj w nocy.

Yes ;) Poprosze jeszcze cd /usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc && mkfontdir
i odpowiedz na to polecenie ...

> Nie mam - i co mi pam teraz zrobi? ;) A czy jest konieczne?

Poprosze aby Szanowny Pan dokompilowal ipv6 (to jest tak samo jak ipv4
dla RH/Debiana/SuSe/...Szlackfara ;) dla Tornada...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin