a możeby... (RPM).

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Pon, 4 Sty 1999, 14:31:16 CET

On Mon, 4 Jan 1999, Ziemek Borowski wrote:

> 1` drobne przypomnienie: rpm jest nadwrażliwy na znak '-' wewnątrz
> stringu opisującego wersję. z tego powodu do przeróbki nadają się:
> * sp-1.3-1.2 (będzie za moment, jak skończę przerabiać narzędzia SGMLowe)
> sp-1.3.2_1.2.1 (nowsza wersja ;-)
> * cdparanoia-III-alpha8-1d
> Name        : cdparanoia
> Version     : III-alpha8

Zaraz zaraz skoro sie spakowal to gdzie dlaej te (-) przeszkadzaja ?
W debianie wizialem duzo takich pakietow typu bla_bla_bla-bla_bla.deb ;)
Ja bede z tym walczyl po to mamy myslniki a nie podkreslenia aby ich
uzywac (jezeli sie da).

> 2` może to zły pomysł, ale co sądzicie o zastąpieniu (w %files)
> %attr(755,root,root) /bin/fooo
> przez makra ,,znaczeniowe''
> %script /bin/foo

Mnie tam 'sio rawno'... moze tez byc %binary i %script

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin