a możeby... (RPM).

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pon, 4 Sty 1999, 14:44:48 CET

On Mon, Jan 04, 1999 at 02:31:16PM +0100, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Zaraz zaraz skoro sie spakowal to gdzie dlaej te (-) przeszkadzaja ?
> W debianie wizialem duzo takich pakietow typu bla_bla_bla-bla_bla.deb ;)
> Ja bede z tym walczyl po to mamy myslniki a nie podkreslenia aby ich
> uzywac (jezeli sie da).
tylko że jak chcesz np taki pakiet odpytać:
ziembor w students ~$ rpm -q cdparanoia | xargs rpm -q
package cdparanoia-III-alpha8-1d is not installed
lub (to czasem) odinstalować to zaczynają się kłopoty
ziembor w students ~$ rpm -q cdparanoia| xargs sudo rpm -e
package cdparanoia-III-alpha8-1d is not installed