Po instalacji Tornada (wcale krótkie)

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Wto, 5 Sty 1999, 09:55:17 CET

On Sun, Jan 03, 1999 at 08:30:55PM +0000, Michal Kuratczyk wrote:
> Zrobiłem to zaraz po instalacji. Poza tym jak mówię - działa - poczta
> została wysłana, ale po czterech komunikatach.
to puść strace -o/tmp/sendmailout sendmail -twoje -parametry...
i zobacz co nie ma praw...

> Ino chyżo. Brak fetch'a i sendmail only to nie jest przejaw dobroduszności
> dla modemowców.
Tia... PLD-devel pre-alfa nie jest dla modemowców ;-) (a właściwie nie
jest dla nikogo ;-) poza developerami. I dość długo nie będzie.

> A niech sobie będzie. Można by jeszcze dorobić jakiś komentarz do niego np:
> Sendmail - jeżeli uda Ci się go skonfigurować to pisz tutaj
> 		nagroda_nobla_bez_dalszych_pytań@nobel.org
??? a co w tym trudnego? Od tego są makra w m4 ;-) + README
Dopiero jak chcesz samemu pisać regułki potrzebny jest Ci ``sendmail''
Allmana i Costales (może przekręciłem nazwisko, ale
mam ją teraz w domu ;-)))