Re: Po instalacji Tornada (wcale krótkie)

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Śro, 6 Sty 1999, 14:25:21 CET

On Tue, 5 Jan 1999, Ziemek Borowski wrote:

> Tia... PLD-devel pre-alfa nie jest dla modemowców ;-) (a właściwie nie
> jest dla nikogo ;-) poza developerami. I dość długo nie będzie.
błąd. Mam modem i jakoś sobie żyję z develem (choć używam fetchmaila z rh,
a slrnpull jest w dystrybucji).

Pozdrowienia,
Marek

--
 /      Finga elephant w szczecin.top.pl 4 PGP key       \