a możeby... (RPM).

Marcin Korzonek mkorz w shadow.eu.org
Pon, 4 Sty 1999, 23:01:11 CET

[poniedziałek, 04 styczeń 1999], Ziemek Borowski napisał:

> 2` może to zły pomysł, ale co sądzicie o zastąpieniu (w %files)
> %attr(755,root,root) /bin/fooo
> przez makra ,,znaczeniowe''
> %script /bin/foo
> Myślę że łatwiej byłoby wówczas operować na konkretnych strukturach, i
> nie powodowałało by to śmieśnych i dziwnych nieporozumień z prawami
> dostępu...

IMHO świetny pomysł. Jestem jak najbardziej za.
Tylko trzeba ustalić makra znaczeniowe.
Ja do zaproponowanych już %script %binary dorzuciłbym może jeszcze:
%man
%info

i może:

%lib_so  (to do bibliotek dynamicznych)
%lib_a   (a to do statycznych)

i ewentualnie:

%cfg      (do plików konfiguracyjnych: %attr(644, root, root) %config)
%cfg_res  (jak wyżej tylko %attr(600, root, root) %config)

Pozdrawiam
--
   Marcin Korzonek
   mkorz w shadow.eu.org