a możeby... (RPM).

Pon, 4 Sty 1999, 20:36:30 CET

On Mon, 4 Jan 1999, Ziemek Borowski wrote:
[..]
> 2` może to zły pomysł, ale co sądzicie o zastąpieniu (w %files)
> %attr(755,root,root) /bin/fooo
> przez makra ,,znaczeniowe''
> %script /bin/foo
> Myślę że łatwiej byłoby wówczas operować na konkretnych strukturach, i
> nie powodowałało by to śmieśnych i dziwnych nieporozumień z prawami
> dostępu...

Łaj not ? Choć za dużych korzyści nie widzę.
Ale trzeba by to raczej automatycznie zrobić żeby nie zawracać sobie za
dużo głowy.
Czyli co:

%define binary %attr(755, root, root)
(w devel 711)
%define script %attr(755, root, root)
%define man    %attr(644, root, man)

Coś jeszcze ?

Musiałaby się tym zająć jakaś osoba która wprowadzi te zmiany dostrczając
patchy Wojtkowi i/lub mi. Chętny jest ?