Devel - procesory -> wazne !

Marcin Korzonek mkorz w lo13.univ.szczecin.pl
Wto, 5 Sty 1999, 15:12:46 CET

[wtorek, 05 styczeń 1999], Wojtek Slusarczyk napisał:

> procesory by byly..) Pytam miedzy innymi dlatego ze wlasnie szykuje sie
> na wizyte w hurtowni i mam przygotowane 2.5 wiadra na K6-2 (300), ale
> nie jestem do konca pewien czy to tylko moj obecny procek ma taki defekt
> ze jest "kompatybilny" tylko sam z soba (+plus czasami zdaza sie mu
> wysadzic mi maszyne w powietrze ;), czy komus sie moze juz cos
> takiego zdazylo np. na K6-2 ??

Niestety, nie miałem okazji testować pakietów wygenerowanych na moim K6-2
na innych procesorach, ale nie miałem z nim żadnych problemów od czasu
zakupu (czyli przez ostatnie pół roku). Z większych obciążeń: w Wigilię
rekompilacja prawie całego PLD-devel). O takich drobiazgach jak
przekompilowywanie X-ów czy glibc-2.1 nie warto wspominać. Co do
szybkości --- dochodzi do 2x Pentium 200MMX (np. według ByteBenchmark).

Pozdrawiam