Devel - procesory -> wazne !

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Wto, 5 Sty 1999, 16:52:33 CET

On Tue, 5 Jan 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:
> 	Wlasnie przekompilowalem ladny kawalek stuffu na pozyczonym procku
> IBM 6x86 min. glibc i pamy i zainstalowalem sobie wszystko chodzi ladnie
> i wogole ale .. po zmainie na AMD podczas montowania partycji dostaje:
> mount -- illegal instructions
> swapon -- illegal instructions
> fsck ... illegal instructions
Tu sie nie ma czemu dziwic. Po prostu przeczytaj co robi
'-march=pentium'. Jak chcesz zeby dzialalo, to zrekompiluj
bez tej opcji, ewentualnie zastap ja '-mpentium'.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."