Devel - procesory -> wazne !

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Śro, 6 Sty 1999, 18:56:42 CET

On Wed, 6 Jan 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Hmm .. no dobra. Nie mam teraz pod ręką opisu do -O6 (w man i info nie ma
> tego) ale jeżeli tam jest coś innego ciekawego wykonywane to może
> -O6 -fkeep-inline-functions ?
>
> A co powiecie na -fexpensive-optimizations -fstrength-reduce ?

Ja wlasnie mam przygotowane zrodelka egcsa-2.91.60 + pocerowlem go troche
kawalkami z pgcc (nie wszystko z pgcc jest w tej wersji zaimplementowane).
A snapow chyba nie masz zamiaru ladowac do stable ;)
Zobacze jak beda wygladaly objetosciowo rozne bianrki i jakie roznice w
w szybkosci (koproca od biedy sprawdze mpg123/rc5des proca kompilacja
kernela)

Tak to mzemy sie zastanawiac i deliberowac do Wielkanocy... trzeba
namacalnie popatrzec jak to w praniu wyjdzie na
i386/i486/i586/pppro/6x86/pII no i na K6-2...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin