Devel - procesory -> wazne !

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Czw, 7 Sty 1999, 13:35:29 CET

On Wed, 6 Jan 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Hmm .. no dobra. Nie mam teraz pod ręką opisu do -O6 (w man i info nie ma
> tego) ale jeżeli tam jest coś innego ciekawego wykonywane to może
> -O6 -fkeep-inline-functions ?
>
> A co powiecie na -fexpensive-optimizations -fstrength-reduce ?
expensive-optimizations - jestem za ale IMO to dopiero przy ostatecznym
kompilowaniu całej dystrybucji warto to dodać...
a co do -funroll-all-loops:
       -funroll-all-loops
              Perform  the  optimization of loop unrolling.  This
              is done for all loops.  This usually makes programs
              run more slowly.

Pozdrowienia,
Marek

--
 /      Finga elephant w szczecin.top.pl 4 PGP key       \