QT i brakujace kawalki kodu?

Czw, 7 Sty 1999, 16:34:39 CET

On Thu, 7 Jan 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
[..]
> Dochodzę do wniosku, że jedna osoba z zapisem do bazy to za mało, bo jakoś
> reszcie nie chce się podsyłać patch (tak jak Tobie).

Tutaj tylko jeszcze uzupełnienie, że powyższe to nie jest to coś złego
samo w sobie ale to taka cecha naszej grupy .. poprosu.

Z tym dostępem rw to może będzie tak, że bezpośredni dosęp do CVS lepiej
wpłynie na poszerzenie kręgu bezpośrednich developerów. Po za tym jak
Czesi będą chcieli dołączać tłumaczenia do kilkuset speców to już trochę
roboty jest, a ja czy ktoś inny temu za bardzo nie muszę asysteować.

Jeżeli będą inni chętni na dostęp rw, to oczywiście nie ma sprawy.
Prosiłbym jeszcze poczekać tylko z dzień, dwa a wygrzebię się z paierkowej
roboty jaką mam tu na wydziale (kurna dopiero teraz dowiedziałem się, że
sekretariat to takie zwieże które trzeba tuczyć papierkami :>

kloczek
PS. Osoba chętna na dostęp rw do CVS będzie mi musiała podesłać wynik
wykonania polecenia:

$ perl -e 'print crypt "<password>", "salt"; print "\n"; '

gdzie <salt> to dwie dowolne literki jakie ktoś sobie wymysli, a
<password> .. to chyba nie muszę tłumaczyć ;)
Trzeba też dołączyć login pod jakim się będzie chało widnieć i jakiś adres
emaliowy do kontaktu. Nie .. świadectwo szczepień to nie tu :)

Co do dalszej obsługi CVS to po części odsyłać będę do choćby mana czy
info. Jest tego kilk poleceń n krzyż więc moze powstanie jakiś dok na
poczekaniu (w sumie proste jak drut).