QT i brakujace kawalki kodu?

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Czw, 7 Sty 1999, 17:02:20 CET

[czwartek, 07 styczeń 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> On Thu, 7 Jan 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
> [..]
> Jeżeli będą inni chętni na dostęp rw, to oczywiście nie ma sprawy.
> Prosiłbym jeszcze poczekać tylko z dzień, dwa a wygrzebię się z paierkowej
> roboty jaką mam tu na wydziale (kurna dopiero teraz dowiedziałem się, że
> sekretariat to takie zwieże które trzeba tuczyć papierkami :>
Tia - teraz będzie coś można porobić siedząc on-line ;>
Tylko kiedy CVS dla devela ????

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +