Problem z .rpm (.deb) i kompilacja zrodel

Sob, 9 Sty 1999, 16:33:09 CET

On Sat, 9 Jan 1999, Andrzej Nakonieczny wrote:

> Wojtek, a myślałeś o mailbox'ie ? :)

Wiece co .. tak czy inaczej zaczynam dochodzić do wniosku obserwując
GNOME, że powinniśmy mieć jeden CVS na wszystko: PLD-stable, PLD-devel,
adduse, pepesze, rc-scripts, setup i co tam jeszcze nam przyjdzie do
głowy.

kloczek
PS. Dżemik dlaczego Twoje listy mają wciąż w nagłówkach: