Problem z .rpm (.deb) i kompilacja zrodel

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Sob, 9 Sty 1999, 16:40:34 CET

On Sat, Jan 09, 1999 at 04:33:09PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wiece co .. tak czy inaczej zaczynam dochodzić do wniosku obserwując
> GNOME, że powinniśmy mieć jeden CVS na wszystko: PLD-stable, PLD-devel,
> adduse, pepesze, rc-scripts, setup i co tam jeszcze nam przyjdzie do
> głowy.

I ja to chciałem nieśmiało zasugerować... Tylko może w bardziej dostępnym
miejscu niż cenzor ;-/ (więc też nie u mnie, u kogoś kto ma relatywnie dużą
przepustowość do siebie z TPnetu i NASKu, MANów...).