Problem z .rpm (.deb) i kompilacja zrodel

Sob, 9 Sty 1999, 16:59:31 CET

On Sat, 9 Jan 1999, Ziemek Borowski wrote:

> I ja to chciałem nieśmiało zasugerować... Tylko może w bardziej dostępnym
> miejscu niż cenzor ;-/ (więc też nie u mnie, u kogoś kto ma relatywnie dużą
> przepustowość do siebie z TPnetu i NASKu, MANów...).

PG jest podpięta przez TASK do TPnetu, POL34, NASKu. Kilka połączeń
bezpośrednich MAN2MAN obchodzących POL34 też chyba jest (Poznań, Kraków
chyba Warszawa i Wrocław chyba też).

Tak czy inaczej ilości jakie będą się przelewać przez CVS nie będą duże
gdyż wątpię żebyśmy mieli więcej niż kilka MB zasobów ze szczytów drzewek.
Zawsze można postawić mirrory do RO w innych miejscach
synchronizując względem mastera rsyncem, a wykorzystując do zapisu master
serwer. Tak czy inaczej zakadanie mirrorów CVS zalecałbym dopiero wtedy
kiedy to będzie potrzebne .. są inne rzeczy do roboty. Jestem niemalże
pewien, że jeden CVS serwer powinien nam wystarczyć na dość długi czas. W
GNOME z tego co wiem slave CVS są cztery ale to obsługuje ruch na cały
świat. W tej chwili jest tam coś koło 500 osób z prawami zapisu, a reszta
i tak praktycznie nie wiedząc za dużo o slave CVS serwerach i tak
synchronizuje się względem cvs.gnome.org po anonymous.

Po za tym u mnie w praktyce nie ma czegoś takiego jak "sufit dyskowy" :)
Jak bedzie mało to się złoży "zapotrzebowanie" na nowe dyski :)