Problem z .rpm (.deb) i kompilacja zrodel

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Sob, 9 Sty 1999, 20:27:36 CET

On Sat, 9 Jan 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> To ja bym prosił, żeby /var/lib/rpm miało jako grupę ustawione coś,
> co ma prawo odczytu i do czego mógłbym wrzucić np. siebie jako juzera.
> Niewygodnie tak za każdym razem pisać sudo rpm -q coś (u siebie w domu
> wróciłem do mniej restrykcyjnych praw). Do siebie mam w końcu zaufanie.

Tzn. na develu to zostalo zalatwione przez %attr 750 na katalogu i 640 na
wazniejszych plikach konfiguracyjnych i logach grupa to root -- w koncu
mozemy sobie sami ufac (lub osobom wspolzazadzjacym jakims serverkiem)

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin