Problem z .rpm (.deb) i kompilacja zrodel

Sob, 9 Sty 1999, 20:53:12 CET

On Sat, 9 Jan 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Hmm .. to jak to jest w koncu ? Robimy razem ten CVS czy osobno dla devela
> i stable ?

Dla stable jest. Dla devel jak chcesz (Ty tym zarządzasz).
Złożyłem ofertę .. jak na razie ani nie została podjęta ani odrzucona.

Znaczy się z CVS to proponowałbym żebyśmy dali sobie z kilk dni na
rozruch .. żeby każdy mógł się pozbyć swoich obaw i lęków (lub się w
nich utwierdzić) co do tego rozwiązania.

W tej chwili stoi próbny sserwer CVS i można z niego korzystać. Jak
skorzysz Wojtek choćby raz z tego sam to lepiej bedziesz mógł ocenić czy
chcesz tego i na jakich zasadach. Bez tego to jest zabawa w "randkę w
ciemno". Jak na razie widzę duże opory przed CVS. Dlaczego ? Ano _nikt_
nawet nie próbował czytać z tego próbnego serwerka nawet z konta
anonymous chyba że z jakiś powodów nikt tam się nie moze dostać i jeżeli
jest to prawdą to prosiłbym o jakiś sysgnał.

Do podsyłania danych do założenia kont w CVS też nei widzę jakoś chęci :>
Już łatwiej jakoś w tej chwili pozyskuje mi się osoby, które wiem, że
czytelnikami pld-list nie są.