Problem z .rpm (.deb) i kompilacja zrodel

Sob, 9 Sty 1999, 21:02:15 CET

On Sat, 9 Jan 1999, Ziemek Borowski wrote:
[..]
> Wszytkie narzedzia, ktore teroretycznie mam pod opieka zachowuja sie tak
> samo pod oboma dystrybucjami nie widze wiec powodu dla ktorego mialbym
> ruszac speca przy rekompilacji na develu... (a tak teraz musi byc, by dodac
> wojtkowe 1d ;-/

Wiecie co .. dajmy sobie na razie spokópj z dyskusją na ten temat do
poniedziałku. Niech każdy z nas przemyśli sobie wszystko i za właściwą
dyskusję o zmianach jakie trzeba zrobić, o tym co trzeba zrobi i jak to
zrobić żeby było najwygodniej, najprościej.

Faktem jest, że wszystko wskazuje, że całe PLD czeka w najbliszym
gruntowne przeobrażenie. Jeżeli nie zrobimy tego spokojnie i na trzeźwo
czuję, że zaczniemy sobie do oczu skakać .. a przecież nie o to chodzi.

W tej chwili możemy dużo zmienić i zacząć pracować nad dystrybucją w
sposób w jaki jeszcze nikt tego nie próbował robić. Trzeba przemyśleć
różne możliwe konsekwencje krokw jakie mamy podjąc. Żeby całość uspokoić i
w miarę w całości przeciagnąć przez ten most zmian proponowałbym żeby
poniedziałek też nawet nie był dniem włąściwej dyskusji (żeby się na
takąwą ograniczać do minimum) tylko dniem zgłaszania włąsnych przemyśleń.
Następnego nia mając juz mniej więcej zbiór pomysłów, możliwych kierunków
rozwoju wydażeń weźmiemy się za dyskusję o tym "jak? kto ? na jakich
zasadach ?".