Problem z .rpm (.deb) i kompilacja zrodel

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Sob, 9 Sty 1999, 20:58:27 CET

On Sat, 9 Jan 1999, Ziemek Borowski wrote:

> IMHO prosciej razem.

OK w Qpie razniej ;)

> Podobnie jak tam gdzie nie ma patchy na IPv6/KerberosV/glibc-2.0.10x
Patche na glibc-2.1 tak sa robione ze da sie przekompilowac pakiet na
glibc-2.0 ...

> nie dodajemy do release pakietu literki d (IMHO d powinno byc dodawane
> w przy generowaniu pakietu na develu... wiec dodac /etc/rpmrc
> w: rpmfilename:    %{NAME}-%{VERSION}-%{RELEASE}d.%{ARCH}.rpm

Nein, nein ... jak juz to %{NAME}-%{VERSION}-i586.rpm
tzn jeszcze nie przygladalem sie dokladniej jak to tam w rpmie
podefiniowali aby w macro wywalic i586 ... jezeli chodzi natomiast o alphe
.. czy sparca to nie mam koncepcji ...

> ew. te spece, ktore sa zmieniane pod katem devela niech maja w
> nazwie pakietu %{version}-%{release}d a postac wynikowa bedzie:
> %{version}-%{release}dd...

Tzn wszystkie ... roznice zaczynaja sie juz od uprawnien na binarkach ..

> Wszytkie narzedzia, ktore teroretycznie mam pod opieka zachowuja sie tak
> samo pod oboma dystrybucjami nie widze wiec powodu dla ktorego mialbym
> ruszac speca przy rekompilacji na develu... (a tak teraz musi byc, by dodac
> wojtkowe 1d ;-/

Ano po to, ze jak dodajesz to sila rzeczy trzeba sobie wyedytowac (chyba,
ze w skrypcie to robisz ..) i dopisac tam to "d" a przy okazji przejzec
nawet pobieznie calego speca ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin