Problem z .rpm (.deb) i kompilacja zrodel

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Sob, 9 Sty 1999, 21:08:01 CET

On Sat, Jan 09, 1999 at 08:58:27PM +0100, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Tzn wszystkie ... roznice zaczynaja sie juz od uprawnien na binarkach ..

I na tym sie koncza... M.in. dlatego proponowalem to
%libelf, %script ale nie mam jeszcze koncepcji jak i czy daje sie toto
wlaczyc do {/etc/,/usr/lib/rpm/,$HOME/rpmrc}...
Chyba zeby dac plik /usr/lib/rpm/define i na poczatku kazdego speca
wlaczac go (znowu, nie wiem jak) do nowo tworzonych specow...